1. Ako mám reklamovať tovar?

  • Stiahnite si reklamačný protokol pod týmto článkom, vytlačte ho a doplní potrebné údaje. Doklad potom priložíte k balíčku. (Môžete priložiť vytlačenú faktúru.)
  • Tovar zašlite doporučene nie na dobierku ani ako balík do ruky či na poštu, iba ako doporučené písanie alebo balíček na nižšie uvedenú adresu.
  • Vo vlastnom záujme si pri zabalenie a spôsobu dopravy počínajte tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru pri preprave.

2. Na akú adresu mám tovar poslať?

FROGMAN s.r.o.

ID 1501

P.O.BOX 901

Detašované pracovisko - Sihoť

911 01 Trenčín

(externé prepravné stredisko)

3. Ako bude reklamácia vyriešená?

V prípade, že reklamácia je oprávnená:

  • Bude vykonaná oprava tovaru.
  • V prípade neopraviteľné závady bude tovar vymenený za nový kus
  • Ak bude uplatnená rovnaká závada 3x, bude Vám vrátená finančná čiastka.

V prípade, že reklamácia je neoprávnená:

  • Bude tovar vrátený späť zákazníkovi.
  • Náklady na prepravu hradí zákazník.

Reklamáciu nemožno uplatniť v nasledujúcich prípadoch:

  • Tovar bol poškodený živlami.
  • Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním, nesprávnym používaním.
  • Tovar poškodený zapojením do nezodpovedajúcej siete.
  • Mechanickým poškodením, neodbornou inštaláciou, zlým zaobchádzaním a obsluhou.
  • Životnosť batérie: batérie sú spotrebný tovar s obmedzenou životnosťou. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie batérie spôsobené jej obvyklým užívaním.

4. Do kedy môžem očakávať vybavenú reklamáciu?

Odo dňa uplatnenia reklamácie najneskôr do 30 dní. U spotrebného tovaru (batérie) vo väčšine prípadov vymeníme za nový kus a teda posielame obratom späť vo veľmi krátkej dobe.

5. Budú mi uhradené náklady na poštovné pri reklamácii?

Je možné nás informovať o konkrétnej sume na náklady, ktorá môže byť uhradená. Nutné podložiť scan účtenky či iným preukazným materiálom.

6. Čo keď mi batéria nenabíja notebook do 100%?

Jedná sa o uznateľnú závadu - batérie Vám bude vymenená za nový kus.

7. Môj notebook "nevidí" novo zakúpenú batériu čo s tým?

Najlepšie nás informovať (email, telefón) a uistiť sa či ste vybrali správnu batériu, ktorá je určená pre Váš notebook. Je možné, že batéria je nefunkčná - výmena za nový kus.

8. Aká je záruka na batérie?

Záruku na pokles kapacity dávame 12 mesiacov (jedná sa o nadštandard - zo zákona a od väčšiny eshopov iba 6 mesiacov!), záruka na elektroniku a poruchu článkov je 24 mesiacov.

9. Aká je záruka ak objednám na firmu / ičo?

Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má nárok iba na 1-ročnú záručnú dobu - viď. obchodné podmienky.

V prípade, že Vám tu nebolo zodpovedaných na Vašej otázku neváhajte nás kontaktovať.

Stiahnúť