Reklamácie
1. Ako mám reklamovať tovar?
- Stiahnite si reklamačný protokol pod týmto článkom, vytlačte ho a doplní potrebné údaje. Doklad potom priložíte k balíčku. (Môžete priložiť vytlačenú faktúru.)
- Tovar zašlite doporučene nie na dobierku ani ako balík do ruky či na poštu, iba ako doporučené písanie alebo balíček na nižšie uvedenú adresu.
- Vo vlastnom záujme si pri zabalenie a spôsobu dopravy počínajte tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru pri preprave.
2. Na akú adresu mám tovar poslať?
FROGMAN s.r.o.
ID 1501
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
(externé prepravné stredisko)
3. Ako bude reklamácia vyriešená?
V prípade, že reklamácia je oprávnená:
- Bude vykonaná oprava tovaru.
- V prípade neopraviteľné závady bude tovar vymenený za nový kus
- Ak bude uplatnená rovnaká závada 3x, bude Vám vrátená finančná čiastka.
V prípade, že reklamácia je neoprávnená:
- Bude tovar vrátený späť zákazníkovi.
- Náklady na prepravu hradí zákazník.
Reklamáciu nemožno uplatniť v nasledujúcich prípadoch:
- Tovar bol poškodený živlami.
- Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním, nesprávnym používaním.
- Tovar poškodený zapojením do nezodpovedajúcej siete.
- Mechanickým poškodením, neodbornou inštaláciou, zlým zaobchádzaním a obsluhou.
- Životnosť batérie: batérie sú spotrebný tovar s obmedzenou životnosťou. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie batérie spôsobené jej obvyklým užívaním.
4. Do kedy môžem očakávať vybavenú reklamáciu?
Odo dňa uplatnenia reklamácie najneskôr do 30 dní. U spotrebného tovaru (batérie) vo väčšine prípadov vymeníme za nový kus a teda posielame obratom späť vo veľmi krátkej dobe.
5. Budú mi uhradené náklady na poštovné pri reklamácii?
Je možné nás informovať o konkrétnej sume na náklady, ktorá môže byť uhradená. Nutné podložiť scan účtenky či iným preukazným materiálom.
6. Čo keď mi batéria nenabíja notebook do 100%?
Jedná sa o uznateľnú závadu - batérie Vám bude vymenená za nový kus.
7. Môj notebook "nevidí" novo zakúpenú batériu čo s tým?
Najlepšie nás informovať (email, telefón) a uistiť sa či ste vybrali správnu batériu, ktorá je určená pre Váš notebook. Je možné, že batéria je nefunkčná - výmena za nový kus.
8. Aká je záruka na batérie?
Záruku na pokles kapacity dávame 12 mesiacov (jedná sa o nadštandard - zo zákona a od väčšiny eshopov iba 6 mesiacov!), záruka na elektroniku a poruchu článkov je 24 mesiacov.
9. Aká je záruka ak objednám na firmu / ičo?
Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má nárok iba na 1-ročnú záručnú dobu - viď. obchodné podmienky.
V prípade, že Vám tu nebolo zodpovedaných na Vašej otázku neváhajte nás kontaktovať.