1.Objednávka

Ako môžem objednať?

Objednávka cez nákupný košík na eshopu.

Vložte vybraný tovar vo vybranom množstve do košíku.V košíka skontrolujte pridanej tovar a kliknite na "Pokračovať". V ďalšom kroku vyberte spôsob doručenia. Klikni na pokračovať. Ďalej zadajte Vaše údaje a najlepšie viackrát skontrolujte správnosť vyplnenia.

Objednávka cez email - expedice@easy-print.sk

V týchto prípadoch, uveďte aký tovar, množstvo, spôsob dopravy.

Uveďte tiež meno, Adresu, telefónne číslo alebo email.

Musím sa u Vás registrovať?

Nemusíte, avšak registrácia prináša mnoho výhod. Vrátane prehľadu už nakúpeného tovaru. Ak budete sledovať aj naše novinky do emailu, neprídete o zľavové kupónky akcie a užitočné informácie. Príjem noviniek a registráciu, môžete pri objednávke zaškrtnúť v treťom kroku v košíku.
Ak som registrovaný užívateľ budú mi zasielané novinky?

Len v prípade, že si posielanie noviniek povolíte.

Kedy dostanem údaje o potvrdení objednávky?

Potvrdenie dorazí ihneď po dokončení objednávky. Pokiaľ Vám email neprišiel do e-schránky, prosíme o kontrolu záložky spam, prípadne nás kontaktujte. Email je zaslaný vždy, teda správa skončí buď vo spamu alebo bol zle zadaný email pri objednávke. V tom prípade nás kontaktujte.

2.Platba, expedície a doručenie

Platím prevodom, kedy dostanem údaje na zaplatenie?

Všetky potrebné informácie sú v potvrdzovacom emailu.

Do kedy môžem očakávať expedíciu tovaru?

Tovar skladom - dobierka - expedície do 24 hodín.
Tovar skladom - prevodom - expedície do 24 hodín po obdržaní platby.
Tovar do týždňa - doba expedície je v priemere 2-5 pracovných dní od objednania

O expedícii tovaru budete informovaní automatickým e-mailom.

Kedy môžem očakávať tovar odo dňa expedície?

Prepravná služba väčšinou tovar doručí nasledujúci deň, prípadne deň potom. Môžu sa vyskytnúť výnimky napríklad v decembri, keď doručenie trvá dlhšie kvôli preťaženiu dopravcov.

Dostal som mail o expedíciu, ale tovar mi stále nedorazil, čo s tým?

Pokiaľ ani do siedmich pracovných dní od expedície tovar nedorazil, je najpravdepodobnejší pochybenie zo strany prepravcu. Potom je vhodné nás kontaktovať a my sa pokúsime balíček dohľadať.