Ako nakupovať?
1.Objednávka
Ako môžem objednať?
Objednávka cez nákupný košík na eshopu.
Vložte vybraný tovar vo vybranom množstve do košíku.V košíka skontrolujte pridanej tovar a kliknite na "Pokračovať". V ďalšom kroku vyberte spôsob doručenia. Klikni na pokračovať. Ďalej zadajte Vaše údaje a najlepšie viackrát skontrolujte správnosť vyplnenia.
Objednávka cez email - expedice@easy-print.sk
V týchto prípadoch, uveďte aký tovar, množstvo, spôsob dopravy.
Uveďte tiež meno, Adresu, telefónne číslo alebo email.
Musím sa u Vás registrovať?
Nemusíte, avšak registrácia prináša mnoho výhod. Vrátane prehľadu už nakúpeného tovaru. Ak budete sledovať aj naše novinky do emailu, neprídete o zľavové kupónky akcie a užitočné informácie. Príjem noviniek a registráciu, môžete pri objednávke zaškrtnúť v treťom kroku v košíku.
Ak som registrovaný užívateľ budú mi zasielané novinky?
Len v prípade, že si posielanie noviniek povolíte.
Kedy dostanem údaje o potvrdení objednávky?
Potvrdenie dorazí ihneď po dokončení objednávky. Pokiaľ Vám email neprišiel do e-schránky, prosíme o kontrolu záložky spam, prípadne nás kontaktujte. Email je zaslaný vždy, teda správa skončí buď vo spamu alebo bol zle zadaný email pri objednávke. V tom prípade nás kontaktujte.
2.Platba, expedície a doručenie
Platím prevodom, kedy dostanem údaje na zaplatenie?
Všetky potrebné informácie sú v potvrdzovacom emailu.
Do kedy môžem očakávať expedíciu tovaru?
Tovar skladom - dobierka - expedície do 24 hodín.
Tovar skladom - prevodom - expedície do 24 hodín po obdržaní platby.
Tovar do týždňa - doba expedície je v priemere 2-5 pracovných dní od objednania
O expedícii tovaru budete informovaní automatickým e-mailom.
Kedy môžem očakávať tovar odo dňa expedície?
Prepravná služba väčšinou tovar doručí nasledujúci deň, prípadne deň potom. Môžu sa vyskytnúť výnimky napríklad v decembri, keď doručenie trvá dlhšie kvôli preťaženiu dopravcov.
Dostal som mail o expedíciu, ale tovar mi stále nedorazil, čo s tým?
Pokiaľ ani do siedmich pracovných dní od expedície tovar nedorazil, je najpravdepodobnejší pochybenie zo strany prepravcu. Potom je vhodné nás kontaktovať a my sa pokúsime balíček dohľadať.